Podczas procesu redukcji wagi plan treningowy dla pacjentów GACA SYSTEM jest dopasowywany indywidualnie, a wraz ze wzrostem kondycji zwiększają się możliwości treningowe i różnorodność wykonywanych ćwiczeń. Podpór na przedramionach w leżeniu przodem to ćwiczenie, które nie tylko pomoże popracować nad mięśniami brzucha, ale również wzmocnić mięśnie postularne, które są odpowiedzialne za prawidłową postawę ciała. Jak prawidłowo wykonywać to ćwiczenie prezentuje trener GACA CENTRUM ZAMOŚĆ. Zapraszamy do wspólnego treningu!

Podpór na przedramionach w leżeniu przodem

Wykonanie:

– ramiona rozstawione na szerokości barków,

– zgięte łokcie ustawione na linii barków,

– ciężar ciała oparty na przedramionach,

– głowa w przedłużeniu tułowia,

– wzrok skierowany na podłogę,

– biodra w jednej linii z barkami,

– ciało ustawione równolegle do podłoża tworzy linię prostą,

– stopy ustawione prostopadle do podłoża, oparte na palcach, wyprostowane, złączone,

– wciągnięcie brzucha, w ten sposób napinamy mm. głębokie.

Utrzymujemy pozycję jak najdłużej. Dla początkujących będzie to kilkanaście sekund, w miarę wzrostu poziomu wytrenowania ten czas będzie się wydłużał.

Ćwiczenie rozwija nie tylko mięśnie brzucha, ale również mięśnie posturalne stabilizujące naszą sylwetkę dając nawyk prawidłowej postawy.

Miłego treningu!